събота, 13 август 2011 г.

За мен!/ For Me!

Привет отново, мили другарчета!
Много ми харесва темата на Предизвикателството при Хобисимо за 4-тата седмица от Лято 2011:За мен!
И понеже по природа съм сврака и всичко, което лъщи успява да привлече вниманието ми. Затова в картичката за мен самата не можах да пропусна да сложа нещо лъскаво: уникална ембосинг черна пудра с брокат. Освен това съм фен на топлия ембосинг, поради което ще я включа и в Предизвикатеството на The Crazy Challenge: Embossing. Използвах и пергамано техника малко, макар и не много успешно, но напоследък и тази техника започна да буди моето любопитство. И поради наличието на панделка, ще я включа и при Картичкофуриите: Картичка с текстилни елементи.
Ами толкова от мен за сега и се надявам да ви хареса творбата ми :).
А ето я и самата нея:


4 коментара:

  1. Прекрасна картичка! Много деликатна и много оригинална. Харесва ми до последния детайл!

    ОтговорИзтриване
  2. От където и да я погледна е все перфектна.Благодаря,че участва в предизвикателството.

    ОтговорИзтриване
  3. Много е интересна, красива, нежна и стилна :)
    Поздрави и успех!

    ОтговорИзтриване